Opening

"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab & ketinggian ilmu seseorang. Bukan terletak pada wajah & pakaiannya"

Saturday 3 November 2012

My Hero


Moshi m0shi.. ^.^

Ni aku mau cerita pasal artis sorang ni. Nama dia aku rasa tgh melonjak naik sekarang ni. Tambah² lagi aku memang syok sangat kat artis ni..hehe

Artis ni namanya BETO KUSYAIRI.
Ntah sejak bila aku mula minat dengan dia. Dulu masa aku tengok JUVANA & WARKAH TERAKHIR ROSLI DHOBY, aku tengok dia biasa² jak.
Tapi bila aku tengok JUJUR AKU DAYUS, fuhh..terus melekat smpai ke lubuk hati yang paling dalam! uisehmen! haha.. Jangan lebih2,nanti kak Tisha marah..hihi




Beto Kusyairi & Tisha Shahar


Nama penuh dia Nurkusyairy Zakuan bin Osman
Lahir pada 19 February 1980
Berkelulusan Diploma Perhotelan, Universiti Teknologi MARA

Filem ISTANBUL AKU DATANG belum aku tengok lagi. Nda sabar plak mau tengok. Tp rasanya nda dapat tengok dalam waktu terdekat ni -_-''


 

No comments:

Post a Comment

EmilyTheStranger