Opening

"Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab & ketinggian ilmu seseorang. Bukan terletak pada wajah & pakaiannya"

Sunday 2 December 2012

Istanbul Aku Datang!


Moshi m0shi.. ^.^

Hahh..Entry kali ni aku mau cerita pasal Istanbul Aku Datang! Yes! Aku dah tengok cerita ni. Syukran to my sister for buying me this movie! Best giler.. Tambahan plak ada Beto Kusyairy aku tu.. Haha.. Hero Malaya Ku.. :D





Cerita ni mengisahkan tentang Dian (lakonan Lisa) yang sanggup datang ke Istanbul semata-mata untuk mendapat lamaran daripada Azad (lakonan Tomok). Namun, pelbagai halangan yang dihadapi olehnya ketika berada di Istanbul. Pada saat itulah Dian berkenalan dengan Beto Kusyairy yang mana Beto merupakan "Housemate" Dian di rumah yang baru saja di sewanya.









Tonton sendiri cerita ni & anda pasti terhiburrr ^_^




No comments:

Post a Comment

EmilyTheStranger